اگر اکبر گنجی پیشنهادش برای اعتصاب غذا را در بالاترین مطرح کرده بود....

اگر اکبر گنجی پیشنهادش برای اعتصاب غذا را در بالاترین مطرح کرده بود و نظر دیگران را درباره همراهی با خود در این برنامه جویا شده بود، احتمالا چنین پاسخهایی دریافت می کرد:

بالاحزبل: این گنجی یاوه گو که دنبال اعتصاب مخملیه باید بدونه که این نظام و کل جهان توسط امام زمان می گرده و به همین سبب هیچ کسی در هیچ جای جهان طعم گرسنگی رو نخواهد چشید. جرئت داری بیا ایران تا با چماق، کله پوکت رو مخملی کنم. (این نظر به دلیل رایهای منفی زیاد مخفی شد به همین دلیل توسط همه کاربران خوانده شده)

بالاگیر: بذارش سرگرمی تا منفی ندادم!!!

بالانفوذی1: ما با این طرح های احمقانه فقط به خودمون ضربه می زنیم. روح سالم در بدن سالمه. من که با این طرح های احمقانه مثل شعار دادن و قطع برق و حضور در انتخابات و ... مخالفم. اینم لینک مطلب طنزیه که الان فرستادم لطفا داغش کنید همه بخونن.

بالانفوذ2: من یک پیشنهاد بهتری دارم. به جای این کارا بیاید بریم مسابقه پرخوری راه بندازیم. اگر همه ما یکدفعه کلی غذا بخوریم مقدار زیادی خروجی جامد و مایع با چگالی بالا پس میدیم که با این کار می تونیم گند بزنیم به جهان و حال همه رو بگیریم.

بالا نفوذ3: الله اکبر که گفتید. توی انتخابات ولی وقیح هم که شرکت کردید. به نخست وزیر حضرت امام هم که رای دادید. نمازجمعه هم که می رید، همینش مونده بود که روزه هم بگیرید. خاک بر سر همتون. این که شد دوباره جمهوری اسلامی.

بالاسیمپل: پس بالاخره چی کار کنیم؟ از گنجی حمایت کنیم یا نه؟ آخه این چه وضعیه؟ چرا اینقدر به هم فحش می دید؟

بالایار: این پیام توسط یک بالایار گذاشته شده و معنا و مفهوم آن این است که همه باید به پناهگاه بروند و به مامور مخصوص حاکم بزرگ احترام بگذارند.

بالاچریک: گنجی، با این سوسول بازی ها کاری از پیش نمیره. جواب های، هویه. یه لینک فرستادم که روش تولید بمب اتم رو توی زیرزمین توضیح داده. لطفا به موضوع داغ اضافه کنید تا حکومت رو با مردمش یه جا بفرستیم هوا، از بیخ خلاص شیم. کار باید ریشه ای باشه.

بالامجاهد: شما اصلا می دونید این گنجی کیه که می خواید باهاش همدستی کنید؟ این همون کسیه که همه کاره سپاه بوده. کشتار سال 67 هم مستقیما به دستور اون انجام شده. تازه ما اطلاعاتی داریم که توی آمریکا هم اخیرا نقش تیرخلاص زن حکومت رو بازی می کرده. اسنادش هم موجوده. نفرین به شما که دارید اشتباه سال 57 رو تکرار می کنید.

بالاتفرقه: ای گنجی، من مخالفم. ببین کی گفتم.

بالاوحدت: تا وقتی همه با هم متحد نشدیم نباید کار جدیدی انجام بدیم. بالاخره مشخص کنین که گنجی رو همراهی کنیم یا نه. اجماع مهمترین چیزه. حتی اگر یک مخالف وجود داشته باشه نباید ازش حمایت کنیم.

بالامرام: گنجی جون ردیفه. شما برو جلو از هیچی نترس. حرف اینا رو هم گوش نکن. ایول. ما باهاتیم رفیق. اگه یه وخ کم آوردی یه ندا بده سه سوت غذا مذا رو زیر سیبیلی بِت برسونیم. جون مولی بی تارف می گم.

بالاپریش: من می دونستم. این کارها موفق نمیشه. من می دونستم این انتخابات مالیده رفته. ما باید چهل سال دیگه این ا.ن رو بر گرده خودمون تحمل کنیم.

بالامستبد: آقای گنجی، تو یکی خفه.


۷ نظر:

خودم گفت...

سلام،
نوشته بي‏نظير شما را در بالاترين خواندم و بر خودم واجب دونستم كه بيام و به شما بخاطر اين نوشته زيبا و بي‏نظير تبريك بگم و اميدوار باشم كه بازهم نوشتههاي شما را در بالاترين ببينم.

بهترين‏ها را براي شما آرزو مي‏كنم.

ناشناس گفت...

دستت درست! سر صبحی‌ حسابی‌ خندیدیم

ناشناس گفت...

khande dar bood

ناشناس گفت...

salam

matlabe besyar jalebi bood.
dar zemn mamanoon babate ersale matlabam be balatarin.
agar vaght dashti be baghie matalebe webloge saraswatia ham yek sari bezan.
man ID balatarin nadaram va nemidoonam ham ke chetor mishe be oonja vared shod, kheili ham dar mohite web tazekaram
amma say mikonam har rooz yek tahlil dar morede vaghaye akhir benvvisam.

movafagh bashi,

Iran Green گفت...

good one

by the way, baa ejaaze man in post ro (marboote be 9-shab-e-30-tir) gazashtam injaa, link bedid dar balatarin

http://iranelection1388.blogspot.com/2009/07/9.html

ناشناس گفت...

یه توضیح راجع به چریک های فدایی خلق,درسته اسمشون چریکه هنوز؛ ولی از زمان انقلاب دیگه تا الان خط مشی مسلخانه شون رو عوض کردن.
حتی حکم اعداماشون تو سال67 محاربه نبود,ارتداد یعنی برگشتن از دین بود.
در ضمن جو بدی تو بالاترین راه افتاده که همه رو نفوذی می دونن.اتحاد تنها چیزیه که برامون مونده.بیاین حفظش کنیم.

Unknown گفت...

http://etesabenamahdod.blogspot.com/