پیامی برای همه مردم جهان: Nokia helps dictatorships

همه مردم جهان و به خصوص آنهایی که در جستجوی HELP نوکیا هستند باید پیش از هرچیز بدانند که نوکیا در خدمت دیکتاتورهاست.

می خواهیم این پیام را به مردم دنیا برسانیم. لطفا دو کار زیر را انجام دهید.

1- عبارات "Nokia helps dictatorships" و "Siemens helps dictatorships" را در موتورهای جستجوگر سرچ کنید و چند موردی را که به کمک نوکیا به دیکتاتورهاست باز کنید تا این موتورها، این جمله و آن صفحات را به کاربران بعدی پیشنهاد دهند.

2- پستی در وبلاگ خود ایجاد کنید (مشابه همین پست) که در عنوان آن جمله Nokia helps dictatorships یا Siemens helps dictatorships قرار داشته باشد و در آن به صفحات مهم انگلیسی که درباره این موضوع نوشته اند لینک بدهید. مثلا:

Nokia helps dictatorships


*پیشنهاد اولیه در بالاترین از وبلاگ دیوارنوشت(+)

۵ نظر:

araz گفت...

من يك ويدئو از گزارش شبكه cnn در مورد جاسوسي رژيم ايران با نوكيا و زيمنس تو يوتوب گذاشته بودم ولي با يك اسم ديگه ( اعتراض به انتخابات .... ) بعد از خواندن اين خبر Nokia Siemens helps dictatorships را در گوگل سرچ كردم و متوجه شدم تمام ويدئو هاي مربوط به اين نتيجه پاك شده منهم اسم ويدئوي خودم را تو يوتوب به نام Nokia Siemens helps dictatorships عوض كردم ولي تا الان سرور مربوطه اين نام را نشناخته و يا قبول نكرده چون وقتي اين اسم را تو يوتوب سرچ ميكنم نتيجه نميده

ناشناس گفت...

سلام
اگر در بالاترین عضو هستید یا به هر صورت دیگه این خبر را برسونید چون خیلی مهمه و ممکنه کامپیوترهای همه آسیب جدی ببینه
وقتی عبارت Nokia helps dictatorships رو در گوگل سرچ می کنید اولین لینکی که میاد به شدت ویروسی است. ویروس ها و شکل آن کاملا حرفه ای و اتوماتیک است که نشان می دهد به احتمال زیاد توسط شرکت نوکیا کار گذاشته شده. اگر آنتی ویروس به روز نداشته باشید کار شما تمام است
نام سایت این است: www.anglewoodllc.com
روی این سایت هرگز کلیک نکنید. به هر نحوی این خبر را به دیگران بدهید تا مثل من قربانی نشوید

ناشناس گفت...

داداش این پیشنهاد ما رو هم یه برسی بکن اگه دیدی خوبه به شیوه خودت پخشش کن...
ای شالله پیروزیم...


یه راه کار بی خطر جدید برای جنبش با استفاده از تلفن!(انقلاب تلفن های سبز!)
میتونیم مثلا مزاحمی زنگ بزنیم به پلیس به دروغ بهشون بگیم که مردم مثلا فلان جا شورش کردن یا از فلان خونه باتوم بدستی بگیم داره دزدی میشه و سر کارشون بزاریم...نمیدونم خودتون تا اخرشو برین!یا زنگ بزنیم به اطلاعات و به عنوان همکاری بهشون خبر دروغ بمب گذاری در مثلا مرکز بسیج یه شهری رو اعلام کنیم!یا اینکه زنگ بزنیم صدا و سیما بگیم دوستامون قرار گذاشتن امروز به خونه فلان مجری حمله کنن...یا زنگ بزنیم به خونه ای رئیس رئسا بهشون بگیم میخواهیم بچتونو بدزدیم!فکر میکنم منظورمو گرفتین...و...باید جنبش تلفنهای سبز رو راه بندازیم! از هر چیزی بنظرم بهتر جواب میده...کافیه یک هفته پلیس صد و ده رو بزاریم سر کار کشور میخوابه بقران!...باید بهشون یه پاتک اطلاعاتیه حسابی وارد کنیم!

این تو وبلاگم هست...ولی با کمال تعجب تو بالاترین 2 تا امتیاز منفی گرفت!
نمیدونم ایرادش چیه...ولی بنظرم باعث شکست حکومت میشه...
دیگه مرام خودتو عشقه...

ناشناس گفت...

به روز رسانی شد:
http://saraswatia.blogspot.com/

خوشحال می شوم اگر نظرات شما را در رابطه با پستهای این وبلاگ بدانم.

موفق باشید

ناشناس گفت...

چرا دیر به دیر up می کنی تازه چه خبر؟؟؟؟