هر شب مصرف برق را از ساعت 20:30 تا 22 به اوج برسانیم/ فاز سوم خاموشی سبز آغاز شد



همانگونه که در وبلاگ خاموشی سبز (لینک) اعلام شده است، فاز سوم طرح خاموشی سبز از روز تنفیذ احمدی نژاد آغاز می شود و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت. این فاز حول دو نکته محوری زیر طراحی شده است.

1- تا زمان برکناری دولت کودتا، کارهای برقی خود را به ساعت پیک مصرف (8:30 تا 10 شب) موکول کنیم و به هیچ وجه در این ساعات، صرفه جویی نکنیم.

2- در صورتی که برق محله مان قطع شد، با شعار دادن بر بام، تجمع در خیابان، دیوارنویسی یا آتش زدن لاستیک و ... فضای اعتراضی در محله به وجود آوریم. یادمان باشد از این به بعد قطع برق به معنای "زنگ اعتراض" است. کمک کنیم که زنگ اعتراض در مناطق بیشتری به صدا در بیاید.


ساعت شروع طرح زمان پخش برنامه خائنانه 20:30 است و ساعت پایان آن همزمان با الله اکبر گویی های شبانه تعیین شده است که اتفاقا بر زمان پیک مصرف انطباق دارد.

بیایید به همه اطلاع رسانی کنیم که کارهای برقی خود را به ساعات پیک مصرف موکول کنند. این ساده ترین و موثرترین راه مبارزه برای افرادی است که نمی توانند به مبارزات خارج از خانه بپیوندند.

توصیه می کنم متن کامل فاز سوم طرح خاموشی سبز را هم اکنون بخوانید و برای دیگران ایمیل کنید:

http://khamooshisabz.blogspot.com/



۱ نظر:

ناشناس گفت...

سلام
من پیشنهاد میکنم که آخر سریالهای پرطرفدار طرح رو اجرا کنیم. این کار چند تا حسن داره: 1-همه واقعا سر یک ساعت این کار رو انجام میدن 2-صدا و سیما نمیتونه خرابش کنه. مثلا دفعه قبل سریال جومونگ رو کش داد تا 9 رد شه تازه دینگ دینگ اخبار رو هم پخش نکرد 3-خیلیها اون شب، آخر سریال جومونگ این کار رو کردن که فایده ای نداشت 4- حتی اونایی که تو طرح نیستند ناخودآگاه کمک می کنن (بوسیله شوک برقی دستشویی! از متخصصا بپرسین بهتون میگن چیه) 5-صدا و سیما حتی از سریالهای خودش هم وحشت می کنه و پشیمون میشه 5-هماهنگیش خیلی راحتتره.