هنگام پخش اعتراف ها مصرف برق را افزایش دهیم. حتی اگر در یک محله هم برق قطع شود غنیمت است

نباید گذاشت کودتاگران با خیال راحت به کار خود ادامه دهند. باید کاری کنیم که مجبور باشند برای پخش هر برنامه خائنانه کشور را به حالت آماده باش در بیاورند.

فاز سوم طرح خاموشی سبز (لینک) را به همه اطلاع رسانی کنید. باید هنگام پخش اعتراف ها مصرف برق را افزایش دهیم. حتی اگر در یک محله هم برق قطع شود غنیمت است.

طبق فاز سوم این طرح، زنگ مبارزه در آن محله به صدا در خواهد آمد.
کارهای برقی را به ساعت 8:30 تا 10 شب موکول کنیم و در صورت قطع برق با شعار دادن بر بام، تجمع در خیابان، دیوارنویسی یا آتش زدن لاستیک و ... فضای اعتراضی در محله به وجود آوریم. یادمان باشد از این به بعد قطع برق به معنای "زنگ اعتراض" است. کمک کنیم که زنگ اعتراض در مناطق بیشتری به صدا در بیاید.

- متن کامل فازسوم آکسیون «خاموشی سبز»
http://balatarin.com/permlink/2009/8/3/1686293
و
http://khamooshisabz.blogspot.com/2009/08/blog-post.html


-
در این لینک به بسیاری از پرسشهای مربوط به این طرح پاسخ داده شده است. لطفا اگر شما هم سوالی دارید در آنجا مطرح فرمایید http://balatarin.com/permlink/2009/8/3/1686245


۳ نظر:

ناشناس گفت...

welcome back

in tarh kheili khoobe

thisjackis گفت...

من به برادرم گفتم که هر شب، راس ساعت 9 وسایل برقی رو به برق بزنند. هر شب، راس ساعت 9، چه اعلام بشه و چه نشه (به مدت 5 دقیقه). به تمام در و همسایه هم گفتند و همه همینکار رو میکنند. 5 دقیقه هزینه ای نداره. (اینکار با تلاش کسانی که مصرف رو برای چند ساعت یا 15 دقیقه بالا میبرند هم منافات نداره).

یک وبسایتی درست شده به نام khsabz.org که ادعا میکنه وبسایت "هسته ی خاموشی سبز" هست. در صورتی که دستوراتش متناقض با دستورات بقیه هست. من بسیار مشکوک هستم که این وبسایت توسط کودتاچیان برای خنثی کردن کار بقیه درست شده باشه. لطفا کسانی که در ایران زندگی میکنند چک کنند که بدونیم آیا این وبسایت فیلتر هست یا نه. (این یک نشانه ی مهم هست که بفهمیم آیا تقلبی هست یا نه)

رضا گفت...

لطفاً توجه کنید ضمن اینکه طرح خاموشی سبز شما خوب است ما از نظر فنی موفقیت این طرح در سطح وسیع نیاز به همکاری تعداد بسیار زیادی خانوار، دقیقاً در یک لحظه معین دارد که باعث میشه احتمال موفقیت آن به طور معمول زیاد نباشه. اما با بررسی این مشکل و سایر مشکلاتی که در طرح 30 تیر با آن مواجه شدیم در سایت khsabz.org راه حلی پیشنهاد شده که به نظر می رسه قابل اجراتر باشه.
من پیشنهاد می کنم به جای طرح موجودتان، شما هم از این طرح پشتیبانی کنید.
من هم برای پرهیز از اختلاف و چندگانگی در وبلاگ خودم همین طرح را جایگزین طرح قبلی میکنم.
ضمناً خطاب به دوست ناشناسم : فیلتر نشدن یک سایت غیر معروف که کمتر از یک ماه از شروع به کارش میگذره دلیل تعلق آن به کودتاچیان نیست به خصوص که بحث ایجاد این سایت از مدتها قبل در وبلاگ http://khordad221388.wordpress.com در حال بحث بود.